אביגיל התחלת המסע

שהגענו לרופובליקה הדומיניקנית  🇩🇴🇩🇴 הינו שפוכים. לקחנו מונית לדירה  שלנו. שהגענו לדירה היה צייוד של אנשים אחרים אבא בדק את עינין עם מי שהדירה שיכת לה. עלינו 2 קומות הדירה למעלה היתה יוטר טובה.שהיסתכלנו מהחלון אל האוקינוס אבל היה חשוך אז לא ראינו אותו. ברופובליקה אסור לישתות מהברז אז שציחצחנו שינים לא יכולנו לבלוע את המים. יש משאבה  מיוחודות למים.הלכנו לישון מוקדם  כי הינו עיופים בטרוף מהטיסה אבל גם  קמנו מוקדם כי לא היתרגלנו לשעות. קמנו ב6 בבוקר.  בבוקר היסתכלנו מהחלון וראינו את האוקינוס. ביום הזה הלכנו לשלושות העינים באנגלית לוסתרס אוחוס הלחנו 2 קילומותרים בתוך העיר.  בלוסתרס אוכוס יש שלוש בריכות כחולות יפות וצלולות היו שם דגים וצבים. הברוכות היו יפות.
(הסוף)

יום ליפני שעזבנו את הרפובליקה עשיתי מצגת להכיתה שלי במצגת היסברתי על החויות שלי.

אחת מהחויות היתה הפסלים העתיקים.

יום אחד שטנו בסירה לאיים מגניבים בשם "איי האייטיס", שם ראינו צייורים של אינדיינים. ופסלים של האינדינים

מישם הימשכנו  לאי שניכרה "קיו לבנדדו"  האי יפה מואד כנינו שם משקה שניקרה "פינקולדה" הוא עשוי מקוקוס ואננס

לפוסט הזה יש תגובה אחת

1. רחלי גולן

אביגיל יקרה
    אני מתרגשת מאוד לקרוא את הדברים שכתבת. נראה שאתם בתוך חוויה של פעם בחיים! תמשיכי להנות, ללמוד ולהכיר מקומות חדשים.
    אני בטוחה שהחברים בכיתה שלך מתגעגעים ומחכים לשמוע ממך עוד חוויות.