• תמונות נבחרות מהרפובליקה הדומיניקנית
    תמונות נבחרות מהרפובליקה הדומיניקנית זהו האי הבודד קאיו ארנה האי בגודל 50מטר מרובע והוא נמצא כמה קילומטרים מהיבשה. לאי הגענו בסירה מהעיירה הקרובה לאי ובדרך חזור מהאי שטנו דרך יער של מונגרובים (סוג של עץ הגדל בתוך מים מלוחים ורדודים). זה סרטן קטן וחמוד. מה שהיה מגניב שם זה שהיו מלא קונכיות על החוף וברגע… Read more: תמונות נבחרות מהרפובליקה הדומיניקנית
  • Feliz Januca
    Feliz Januca והתחלת גואטפה וואו! חג החנוכה פשוט היה כיף! בהתחלה חשבתי שלא יהיה כיף בחנוכה לא בארץ אבל בסוף היה לנו ממש ממש כיף! את פרסום הנס בחנוכה עשינו בשלושה מקומות 1- Jardin (חרדין)2- Medellin (מדג'ין)3- Guatape (גואטפה)בנר ראשון הזמנו את משפחת ניר להדלקת נרות. בהדלקת הנרות היה סיר שלם של ספינג' שנגמר בדקות מעטות.… Read more: Feliz Januca
  • מניזאלס וחרדין
    מניזאלס וחרדין לאחר ששהינו שבועיים בסלנטו נסענו למנזיאלס לארבעה ימים בשביל ההר געש שבאזור. להר געש קמנו בארבע בבוקר ובחמש כבר היינו עם ג'יפ בדרך להר. את הסיור בהר ובסביבתו עשינו עם עוד חבורה של ישראלים ומדריך ישראלי שגר בקולומביה. את ההר געש זכינו לראות "מפליץ",  לאחר שתיצפתנו על ההר עלינו על הגיפים לראות קניון,… Read more: מניזאלס וחרדין
  • קולומביה Here i come- דביר
    קולומביה ביום רביעי שעבר טסנו לקולומביה. יצאנו מפונטה קאנה (עיר בקצה הרפובליקה)  ונחתנו בבוגוטה (זו עיר הבירה של קולומביה). בבוגוטה שהינו יום וחצי. ביום שנחתנו, הלכנו לדירה שהשכרנו שמנו את התיקים, והלכנו לפארק קרוב לדירה. ביום השני בבוגוטה הלכנו להר מונסראט, העיר העתיקה ומסעדה כשרה. הר מונסראט הוא חלק מהרי האנדים (רכס הרים ענקי שמגיע… Read more: קולומביה Here i come- דביר
  • דברים מצחיקים,משונים ומעניינים חלק 1
    1-   הדירות: ( הרפובליקנים לא אוהבים מים חמים) (1- סנטו דומינגו) כשהגענו מנמל התעופה לדירה בסנטו דומינגו ראינו ציוד של אנשים אחרים בתוך הבית, התקשרנו לבעלת הבית והיא אמרה שהיא תשלח לנו מישהו שיבדוק את המצב ושבמקרה הצורך יעביר אותנו דירה. רעבים ועייפים מהטיסה חיכינו שהאיש יגיע, כשהאיש הגיע הוא העביר אותנו לדירה שהייתה שתי… Read more: דברים מצחיקים,משונים ומעניינים חלק 1