You are currently viewing החיים שלנו שוקולד(ברילוצה ארגנטינה)
מקנחים בראפאנוי

החיים שלנו שוקולד(ברילוצה ארגנטינה)

יום שישי נאלצנו לעזוב את הדירה כזכור…
תזמון גרוע בשבילנו, הדוסים.. אבל, בזכות אנשים טובים השתפר מצב רוחנו פלאים ואיתו כבר הכל הסתדר.
אז הכל התחיל כשבעלי הבית המקסימים שלנו הודיעו שהם באים לאסוף אותנו ( 2 רכבים.. משפחה גדולה..) , מרחק של כ-25 דקות נסיעה. היינו בשוק וסירבנו בנימוס, אך הם בשלהם. הגענו לבית חמים ונעים שנמצא בפרבר חמוד ונעים של ברילוצ'ה – Dina Huapi. הרגשנו שהגענו לבית.
תחושה נעימה.
7 דקות הליכה בנחת ואנחנו באגם וחוף מדהים. הנוף של האגם וההרים מסביב מרחיב לבבות.
התארגנות זריזה בשישי, סידורים בברילוצ'ה כולל כניסה לחנות טבע משגעת בברילוצ'ה וידים עמוסות כל טוב של טחינה,תמר מג'הול, ועוד געגועים שכאלה.
בשבת הזמנו חברים שהכרנו בדרך – משפחת ורבר היקרה. יונית חגגה יומולדת ופינקנו אותה בעוגת יומולדת חגיגית בהפתעה. לחגיגה הצטרפו הדר ואולי (Ulisses) שגרים כאן.
את הדר הכרנו במסגרת חיפושי הדירה והיא עזרה לנו בצורה שקשה לתאר במילים. עצם העובדה שהיא עשתה הכל בכזה חום ואהבה בלי שבעצם הכרנו בכלל והכל טלפונית…
לא צריך להסביר עוד – מדהימה.
אז גם הדר ומשפחתה הוזמנו לחגיגה והיתה אחלה יומולדת ואחלה אווירה.

יום ראשון כבר דגדג לי לצאת ולחרוש את האיזור, אבל הדר הציעה לכולנו להפגש בראשון והיא תיקח אותנו לנהר שנמצא פה ונהנה כולנו יחד 3 המשפחות וגם ההורים המקסימים של הדר שבאו לבקר לכמה חודשים.
יאללה – זרמנו.
חלק מהלימוד שלנו פה שהמפגשים עם האנשים נותנים המון – גם לנו וגם לילדים ומהנים עבורנו מאוד.
וככה בוקר של למידה ומפגש צהריים עד החשיכה ..( נו כן, חשיכה מאוחרת).
שחינו, שטנו בקיאק מדליק שאולי ואחיו המציאו ומייצרים.
בקיצור,כיף חיים.
אז היום לא כבשנו עוד פסגה אבל רכשנו עוד חברים לדרך!

יום למחרת מצוידים בקציצות עדשים וסלטים (נמאס לנו קצת לאפות לחמניות) נוסעים לק"מ 17 , מטפסים למעלה טיפוס קל של כשעה – הילדים מתלוננים שהמסלול קצר…
לא נורא תשלימו פק"לים בערב. נהנים מתצפית משגעת על האגמים מלמעלה. סיבוב בהר וירידה חזרה ברכבל כשכל הנוף לעיננו -נפלא!
עוברים כמובן בברילוצ'ה לקנח את היום הנפלא בשוקולד! אחלה תזונה יש לנו כאן, מזל שאכלנו קציצות עדשים בצהרים.
שמחים ודשנים מסיימים פה עוד יום נפלא.

יום שלישי חוגגים יומולדת לנוה המתוק שלנו.
כמיטב המסורת – ילד היומולדת מבקש מתנה לכל המשפחה כרצונו. לבקשתו נסענו לפארק חבלים (איך לא?! נינג'ה זה נינג'ה). את החגיגה עשינו יחד עם הורברים שכן גם לנועם שלהם יש יומולדת 12 (הפרש של יומיים בינהם).
הפארק נמצא על ק"מ 5 למעלה וכל ההר עם תצפית יפיפיה על האגמים ..
וגם הפארק עצמו היה מטריף. כל הילדים נהנו שעות להיות בין העצים במסלולים שונים מגוונים ומאתגרים! ואני, שכמובן הגנים האלה עברו כנראה ממני, טיפסתי לי בהנאה מרובה. שאר המבוגרים נשארו להם למטה וצפו בהנאה ונהנו מהשקט כשכל הקופיפים הצעירים תלויים בין העצים. (די מהר עברתי לצד הנח אבל שיהיה רשום שעשיתי מסלולים מאתגרים במיוחד על העצים! בכל זאת, בת 40!!! ).
שעות היינו שם – פתחנו את האתר וכמעט שסגרנו אותו… משם עברנו אל מעבר לכביש לעוד אטרקציה קטנה של נדנדה שמתנדנדים מעל הצוק ורואים את כל הנוף..היה חביב אך לא מעבר לכך. אבל – למידה חשובה גם שלא כל דבר שווה. הילדים שכל כך רצו את זה כי זה נראה טוב, הבינו שלא כל הנוצץ זהב. לקינוח היום הנפלא הזה, סחבנו את ורבר לגלידריה הכשרה – לפחות קפה משובח היה שם!
איזה מסיבת יומולדת שווה ומהנה היתה לנו היום!  ללא ספק בחירה מצוינת ומדויקת של נוה,מזל טוב ילד אהוב , שנה הבאה בעזרת ה' בר מצווה!!
הגענו הביתה ב-21 בערב אחרי יום עמוס חוויות ולכן את יום למחרת העברנו בקצת מנוחה, למידה וסידורים (כן, כן, יש דברים כאלה גם בחו"ל…). תכלס ימים כאלה של ריצת בוקר, קפה בנחת וקריאת ספרים – אלו ימים מרוממים לא פחות..

היום נסענו לטייל באיזור שנקרא Llao Llao יחד עם משפחת ורבר. זה מסלול בתוך היער עם עליות ותצפיות מרהיבות על האגמים. מדהים איך מכל מקום פה התצפית נראית אחרת: פתאום עוד אגם נגלה לעיניך ועוד הר שלא ראית קודם … ואפילו טבילות טובות במי האגם היו פה. חוץ מזה שנוה השאיר מתנה לאגם את השעון שלו ואני את הסוודר האהוב שלי שקניתי לי לפני הטיסה ונאלצתי את שארית היום ללכת בקור יחסי..
אבל הגענו הביתה לארוחת בשר שחיתות! איזה בשר היה… יום נפלא עם חברה נעימה וטובה.

שבוע רגוע וטוב בלי דרמות ובלי לכבוש פסגות פשוט שבוע של נחת ,הנאה ויופי שאין לו סוף.

מה למדנו השבוע?

• מצאנו מקפיא מיוחד בסופר שמכיל המון, אבל המון בשר כשר!!!!! עכשיו נותר רק למצוא חד פעמי פה בארץ הממחזרת…
• ‏לא תמיד מה שנראה כזה שווה ,הוא אכן שווה…
• ‏זה נכון שהביס השני הוא כמו הטעם של הביס הראשון, כמו שסבתא שלי היתה אומרת ,אבל כשמדובר בשוקולד של ברילוצ'ה הכלל הזה לא רלוונטי (וגם לא בבשר הארגנטינאי…)