You are currently viewing משחקי הטבע של סן חיל

משחקי הטבע של סן חיל

את שבוע שעבר סיימתי עם חובת תמונות מהרפטינג לכבוד יומולדת של דביר.. בשבת חגגנו לדביר יומולדת והצלחנו להכין עוגת יומולדת כשרה וטעימה במיוחד! ( מזל שהיומולדת הראשונה אחרי 3 חודשים בחו"ל והצלחנו לרכוש מיומנות של איזה קמח, איזה סוכר, איך לתפעל עוגה בתנור גז / תנור שעובד עם גריל בלבד/ טוסטר אובן ועוד שלל בלתמ"ים שלא עצרו אותנו מעולם לנסות להכין עוגה לשבת!!! ).
זכינו השבוע לקריאה מלאה עם כל הטעמים ,היתה קריאה מרגשת ! רק הסוכריות לא היו🤗
סן חיל הוכתרה כמקום עם משחקי טבע. יש פה טבע משוגע, שונה ומיוחד.
‏ביום שישי עוד הספקנו לצאת לטיול ליד עיירה ששמה curiti
‏הליכה קצרה ואתה נמצא בתוך אינספור ברכות נהדרות שיצר הטבע , הליכה מבריכה לבריכה סה"כ 8 בריכות. הטבע מסביב קצת מזכיר לנו את הגולן.. כל בריכה והיחודיות שלה אחת עם חול כמו חוף הים ואפשר לשחק בחול,באחת יש מגלשות בסלע ובאחת, איך לא? אפשר לקפוץ וכך הנינגות שאני מגדלת חוגגים..

יום ראשון שוב מצאנו את עצמנו נוסעים לעיירה קוריטי אלא שהפעם קבענו סיור בתוך מערה
Cueva de la Vaca. (מערת הפרה) המערה נקראת ככה משום שגילו אותה בעקבות געייה של פרה שאתרע מזלה ונפלה בפנים..
‏המערה עצמה היא מערת נטיפים עם נחל שזורם בתוכה ,וככה מצאנו עצמנו בהליכה במשך שעתיים בתוך מערה משוגעת – הולכים בתוך המים, רואים נטיפים מרשימים ואפילו מפל קטן של מים וגולת הכותרת היה מקטע שהיינו חייבים לצלול בשביל לעשות מעבר מקצה לקצה כולנו כולל אביה ואביגיל נהננו מאוד מחוויית הצלילה הזו. זה היה מטורף ( לכל הדואגים … הקטנים היו מאובטחים ועם גלגל הצלה שעזר להם לעשות זאת במהירות). לאחר משחק הטבע המשוגע ולאחר שהצלחנו להרגיש שוב את כפות הידיים והרגלים שלנו מהקור שהיה בפנים יצאנו לשוטט בעיירה. כמובן שמנו את פעמינו לעבר הכיכר המרכזית שם יש פסל גדול ויפה שממחיש את כל החוויות שיש לאזור להציע. תמורת 1000 פסו (1 שח בקושי)  אפשר אפילו לטפס עליו ולהצטלם..
את העיירה מאפיינת אומנות של יצירת בדים מסיבי קקטוסים שגדלים באיזור ואף אפשר לראות על גגות הבתים חוטים צבעוניים לייבוש. בעיירה חנויות רבות שמוכרות את התוצרים – שטיחים, נעליים, סלים ועוד שלל יצירות. אנחנו כהרגלנו חיפשנו משהו שיכנס לתיקים שלנו ויהיה מזכרת עבורנו. כל אחד קיבל ארנק חמוד על פי בחירתו.

יום שני נסענו לכיוון עיירה בשם Guadelupe, כמה קילומטרים מהעיירה ולאחר הליכה של כחצי שעה בנוף באמת משגע אתה מגיע לעוד אחד מפלאי העולם הזה… נחל שזורם על משטח סלע מטורף עם בורות עמוקים בתוכו מה שיוצר תמונה נהדרת של בורות מים ומשטח סלע עם מים זורמים.
קשה לתאר במילים …
באמת לונה פארק של הטבע. במשך 3 שעות קפצנו מבור לבור, התגלשנו ונהננו מכל רגע ועדיין היה קשה להוציא אותנו משם.
חוויה מסוג אחר.

יום אחרון בסן חיל החלטנו להרגיש את המקום דרך הרגליים קצת… עשינו מסלול יפיפיה ולא ארוך, לאורך קניון צי'קמוצ'ה שמתחיל בבריצארה היפה עד לכפר בשם גואני, ההליכה לכפר היתה קלילה ומהנה עם נופים מרשימים. הגענו לכפר שנדמה כי עצר מלכת…
מספר קטן של בתים, אולם כיכר מרכזית מרשימה ויפה. בסוף הכפר יש נקודת תצפית על הקניון ואפשר לראות אפילו את הנהר Suarez שזורם מתחת.
שבנו לסן חיל ולמרות שהניסעה חזרה היתה מבאסת (התעכבנו הרבה בשל התחבורה…) התפנקנו עם משקה טוב כהרגלנו לסיום עוד תקופה.
זהו. סן חיל – היית יפה וטובה לנו.
ושוב יום של נסיעות…
המרחקים פה מפתיעים כל פעם מחדש. מדי פעם מסתכלים כולם יחד במפה של קולומביה ורואים יחד איזה יעדים "כבשנו" והמומים כל פעם מחדש להבין כמה המקום הזה גדול. סה"כ עשינו סיבוב לא גדול מדי ובכל זאת חודשיים פה ואין לנו רגע דל וראינו כל-כך כל-כך הרבה.
מטורף.

השבוע מציינים 3 חודשיים של המסע! זה כבר בהחלט כברת זמן, זה כבר זמן שבו הנדידה והמעברים ממקום למקום נהיו חלק מהשגרה ונדמה שכולו פה נכנסנו לעניין ונההנים מאוד מהדרך כבר פחות חוששים מכל מעבר ויותר מתרגשים לקראתו ומצפים לראות מה נמצא בו ומה הוא טומן בחובו. וכן 3 חודשים זה כבר גם ממש זמן שבו אתה לומד להבין שהגעגוע הוא חלק מהעניין ונותן לו מקום ומבין שהוא כאן בשביל להישאר ושסה"כ זה דבר טוב ובריא שיש לנו מקום טוב ואנשים טובים להתגעגע אליהם ולרצות לחזור אליהם.

ושבוע הבא ניצקה האחיינית שהפכה אותי לדודה מתגייסת אז זו הזדמנות לאחל לך הרבה הצלחה ,גאה להיות הדודה שלך.

שבת שלום אהובים

לפוסט הזה יש 3 תגובות

1. שרה

בגדי הים עושים שעות נוספות ורבות במסע שלכם!
    אין עליכם! תהנו!!!

2. דינה רלבג

תופעות טבע ונופים מהממים 🙂 3 חודשים זה חתיכת תקופה. איזה כייף!!!