• מעינות חמים וחרדין
    מעינות חמים וחרדין כפי שהבטחתי בפוסט הקודם אתחיל עם המעיינות החמים, אני אפרט קצת על חרדין וקצת על המעיינות החמים כי אנחנו כבר בתקופת סיום קולומביה ואני קצת מפגר בזמנים, התעוררנו לבוקר יחסית חם כך שהיינו קצת מודאגים כי אם אנחנו רוצים להיות במעינות חמים אנחנו צריכים מזג אוויר קר בשביל שיהיה נעים להיות בתוך… Read more: מעינות חמים וחרדין
  • סוף סלנטו ותחילת מניזאלס -נוה
    המשך סלנטו והמעבר למניזאלס בסלנטו היינו אמורים להיות במשך שבוע אבל כשהגענו לסלנטו החלטנו להישאר עוד שבוע כי היא היתה עירה יפיפיה, באחד מן הימים ביקרנו בחוות קפה שם קטפנו קפה ועשינו את כל התהליכים שהקפה עובר עד שהוא מוכן,כמובן שיש שלבים שלוקחים מלא זמן! כמו היבוש שלוקח 5-6 חודשים אז עשינו רק טעימה קטנה… Read more: סוף סלנטו ותחילת מניזאלס -נוה
  • התחלת קולומביה- נוה
    התחלת קולומביה נוה כשנחתנו בקולומביה בנמל התעופה היינו צריכים סים קולומביאני לטלפונים של ההורים אבא הלך לחפש בינתיים חיכינו לו, העיניין לקח בערך חצי שעה שבה ישבנו על הרצפה מול תחנת המוניות. ברגע שיצאנו החוצה הבנו שאין מוניות גדולות רק קטנות( עד המעבר לחרדין לא הצלחנו להבין שאין במדינה הזאת מוניות שירות גדולות) אז הזמנו… Read more: התחלת קולומביה- נוה
  • סיכום הרפובליקה ( נוה)
    כתוב את הכותרת כאן במהלך שהייתנו ברפובליקה היינו בכמה מקומות כיפיים: 27 המפלים:  במסלול זה קופצים מפלים מלמעלה בשביל להמשיך בנחל, נסענו כל המשפחה בגואגואה למסלול, לאחר ששילמנו התחלנו במסלול- בתחילתו היה גשר ארוך מעל לנהר, לאחר הליכה של עשר דקות אבא ואביה פרשו לשביל צדדי שהוביל למפל האחרון ואמא נשארה עם קפיצת המפלים המשכנו… Read more: סיכום הרפובליקה ( נוה)
  • דברים מצחיקים,משונים ומעניינים חלק 1
    1-   הדירות: ( הרפובליקנים לא אוהבים מים חמים) (1- סנטו דומינגו) כשהגענו מנמל התעופה לדירה בסנטו דומינגו ראינו ציוד של אנשים אחרים בתוך הבית, התקשרנו לבעלת הבית והיא אמרה שהיא תשלח לנו מישהו שיבדוק את המצב ושבמקרה הצורך יעביר אותנו דירה. רעבים ועייפים מהטיסה חיכינו שהאיש יגיע, כשהאיש הגיע הוא העביר אותנו לדירה שהייתה שתי… Read more: דברים מצחיקים,משונים ומעניינים חלק 1